Získali sme cenu za komunikáciu
Ceny PRokop každý rok predstavujú zaujímavé, kreatívne a inovatívne PR kampane uskutočnené na Slovensku. Do 9. ročníka súťaže organizovanej Asociáciou public relations Slovenska sme sa prihlasovali s malou dušičkou. Stáť oproti konkurentom, za ktorými sú silné agentúry a v mnohých prípadoch štedré rozpočty, nám síce nepridalo na optimizme, ale vieru v náš projekt sme mali silnú. A oplatilo sa.
Do tohto ročníka sa prihlásilo dohromady 114 projektov, do užšieho výberu ich postúpilo 48, medzi nimi aj ten náš. V kategórií „Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie“ bolo 14 prihlásených, na „shortliste“ nás ostalo osem. Na slávnostné vyhlásenie výsledkov sme nešli s veľkým očakávaním, ale niekde v hĺbke srdca sme verili, že náš a váš projekt má zmysel a to, že ho robíme s nadšením a celým srdcom, sa musí niekde prejaviť. Porota odovzdala všetky ceny, no na pódiu ešte zostala členka poroty Ľubica Stanek z Nadácie otvorenej spoločnosti a prezradila, že porota sa rozhodla výnimočne udeliť ešte jednu cenu. A to bola tá naša, špeciálna.
„Špeciálne ocenenie získalo OZ Zriedkavé choroby za obrovský entuziazmus, odvahu a snahu pri vytvorení funkčnej platformy poskytujúcej pomoc 300 000 ľuďom so zriedkavými chorobami.“
(Stratégie)
Ďakujeme!
Zoznam všetkých ocenených projektov PRokop 2018 nájdete tu.